ΧΟΡΤΟΣΟΥΠΑ

2016-01-30 11:57

ΤΕΤΑΡΤΗ:

ΧΟΡΤΟΣΟΥΠΑ:

Μετά απ το χτεσινό στεγνό φαγητό , μια σουπίτσα είναι ότι πρέπει! Το καλό με τις χορτόσουπες είναι ότι δεν έχουν όρια! μπορείτε να βάλετε ότι θέλετε. Έχω δοκιμάσει χορτόσουπα που είχε μέχρι και κουνουπίδι! Εγώ θα σας δώσω την απλή ελληνική της εκδοχή.

1 κούπα λάδι

3 πατάτες κομμένες κύβους

2 καρότα κομμένα ροδέλες

1 κρεμμύδι χοντροκομμένο

1 πράσο κομμένο ροδέλες

2 κλαράκια σέλινο

1 ντομάτα κομμένη κύβους

αλάτι , πιπέρι

Εκτέλεση:

1.Σε μια κατσαρόλα βάζω περίπου δύο λίτρα νερό και το λάδι. Αφού κόψω τα λαχανικά τα ρίχνω όλα μαζί στην κατσαρόλα. 

2.Βράζω σε δυνατή φωτιά για λίγο να πάρει βράση το φαγητό μου και αλατοπιπερώνω

3.Χαμηλώνω τη φωτιά μου και αφήνω τη σούπα μου να σιγοβράσει. 

4.Αν σας αρέσουν οι βελουτέ σούπες μπορείτε στο τέλος να προσθέσετε μια κούπα κρέμα γάλακτος και να περάσετε τη σούπα απ το μπλέντερ