ΓΚΟΥΛΑΣ

2016-01-02 09:51

ΚΥΡΙΑΚΗ: 

Ένα υπέροχο Γερμανικό πιάτο με μοσχαράκι που μου το έμαθε μια φίλη μου η Ντόροθι. Κατάλληλο για τον βαρύ χειμώνα! Τρόγεται και σκέτο αλλά εγώ το συνοδεύω και με κους κους

1 κ. μοσχάρι χωρίς λίπος και κόκκαλα

1 κ. κρεμμύδια κομμένα μικρά καρέ

1 μεγάλη ντομάτα ώριμη κομμένη κύβους

3 κ.σ. κέτσαπ

1 κ.σ. μουστάρδα

1 πράσινη πιπεριά

1 κόκκινη πιπεριά

1 κύβο βοδινού

αλάτι ,πιπέρι

Εκτέλεση:

1.Κόβω το κρέας μκρά κομματάκια και το βράζω περίπου  μισή ώρα σε χαμηλή φωτιά. Κρατάω το ζουμί για να το προσθέσω πάλι αργότερα

2.Σοτάρω σε λίγο λάδι το κρέας καλά και προσθέτω και τα ψιλοκομμένα κρεμμύδια να σοταριστούν κι αυτά καλά

3.Προσθέτω λίγο απ το νερό που έχω κρατήσει , την κέτσαπ και τη μουστάρδα και χαμηλώνω πολύ το μάτι μου. ( στη δική μου κουζινα απ το 12  το βάζω στο 4) .Βράζω μια ώρα και προσθέτω νερό όταν χρειάζεται

4.Μετά από μμια ώρα προσθέτω τις πιπεριές , αλάτι , πιπέρι και τον κύβο. Λίγο πριν το σβήσω προσθέτω τη ντομάτα κομμένη κύβους. Πρέπει το φαγητό μου να έχει ζουμάκι