ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ ΓΕΜΙΣΤΑ ΑΥΓΟΛΕΜΟΝΟ

2016-01-02 09:47

ΤΡΙΤΗ:

 

ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ ΓΕΜΙΣΤΑ ΑΥΓΟΛΕΜΟΝΟ

Πολύ τ αγαπώ αυτό το φαγητό και ειδικά αν κάνω το αυγολέμονο όπως η μαμά μου! 

5 στρογγυλά κολοκυθάκια

250 γρ. κιμά μοσχαρίσιο

1/2 κούπα ρύζι

1 κρεμμύδι ξερό

λίγο μαιντανό

λίγο άνιθο

λίγο δυόσμο

αλάτι - πιπέρι

3 μεγάλες πατάτες 

2 καρότα

2 λεμόνια

2 αυγά

μισή κούπα λάδι

Εκτέλεση:

1.Πλένω τα κολοκυθάκια, κόβω ένα μικρό καπάκι από το πάνω μέρος και τα αδειάζω με ένα ειδικό εργαλείο

2.Σε μια λεκανίτσα ανακατεύω καλά το κιμά με το ρύζι, το μαιντανό, τον άνιθο, το δυόσμο, αλάτι, πιπέρι και 2 κ.σ. λάδι. Γεμίζω μ αυτό το μείγμα τα κολοκυθάκια μου

3. Κόβω τις πατάτες και τα καρότα μου. Τα βάζω στη κατσαρόλα με το υπόλοιπο λάδι, αλάτι , πιπέρι και νεράκι , ίσα να σκεπάσω το φαγητό.

4.Χαμηλώνω τη φωτιά και αφήνω το φαγητό μου να βράσει περίπου μια ώρα ώσπου να μαλακώσουν όλα τα λαχανικά , να βράσει το ρύζι και να μείνει το μισό νερό

5.Χωρίζω τα ασπράδια απ τους κρόκους και τα χτυπάω να γινουν μαρέγκα. Προσθέτω ένα ένα τον κρόκο συνεχίζοντας το χτύπημα. Στη συνέχεια προσθέτω σιγά σιγά το χυμό λεμόνι και τέλος το ζουμί απ τη κατσαρόλα. Πριν ρίξω το αυγολέμονο στη κατσαρόλα προσθέτω ένα φλιτζανάκι κρύο νερό για να μη μου κόψει το αυγό. Μόλις πάρει μια βράση σβήνω τη φωτιά και σερβίρω