ΨΑΡΙ ΜΕ ΣΠΑΝΑΚΙ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ

2016-04-02 18:16

ΔΕΥΤΕΡΑ:

(η φωτογραφία είναι απ τη σελίδα του Τσελεμεντέ)

ΨΑΡΙ ΜΕ ΣΠΑΝΑΚΙ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ

Καλή βδομάδα φίλες και φίλοι μου! Ειναι η δεύτερη βδομάδα στη σειρά που σας δίνω συνταγή με σπανάκι αλλά προχτές που είδα τη φίλη μου Άννα Μηχαήλ μου την είπε και ενθουσιάστηκα! Μου είπε μάλιστα πως είναι οικογενειακή συνταγή και είναι τόσο νόστιμη και εύκολη που μου ρθε να πάω αμέσως στο ψαρά να πάρω μια τσιπούρα και να το φτιάξω!!! Όπως φτιάχνουμε το σπανακόρυζο , χωρίς το ρύζι όμως και μετά απλώνουμε το σπανάκι στο ταψί και από πάνω ένα αλατοπιπερωμένο ψάρι! Τόσο απλά!!

1 μεγάλο ψάρι ( τσιπούρα, κολιό ή ότι άλλο σας αρέσει)

1 κ. σπανάκι

1 μεγάλο κρεμμύδι ξερό ψιλοκομμένο

4 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα

λάδι 

αλάτι , πιπέρι

λίγο άνιθο

Εκτέλεση:

 

1.Σε μια κατσαρόλα σοτάρω σε λάδι  τα κρεμμύδια και μόλις πάρουν ένα χρυσαφί χρώμα , ρίχνω και το σπανάκι καθαρισμένο και χοντροκομμένο.

2.Όταν το σπανάκι μαραθεί προσθέτω τον άνιθο και αλατοπιπερώνω.

3.Απλώνω το σπανάκι σ΄ ένα ταψί και από πάνω βάζω το ψάρι μου αλατοπιπερωμένο και με λίγο λάδι.

4.Ψήνω μέχρι το ψάρι να είναι έτοιμο.