ΡΩΣΙΚΗ ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΠΑΤΖΑΡΙ

2015-12-16 11:19

ΡΏΣΙΚΗ ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΠΑΤΖΑΡΙ:

Αυτή τη σαλάτα μου την έμαθε μια κοπέλα απ τη Ρωσία και την κάνω όταν έχω τραπέζι γιατί είναι πραγματικά καταπληκτική!  Σας προτείνω να βάλετε δική σας μαγιονέζα για να  σας βγει πιο οικονομικά το πιάτο! Τη συνταγή για μαγιονέζα θα τη βρείτε εδώ dokimasmenes-syntages.webnode.gr/news/kotompoykies/

2 πατάτες βρασμένες

3-4 πατζάρια βρασμένα

1 μεγάλο κρεμμύδι  κομμένο ροδέλες

1 τόνο σε λάδι

μπόλικη μαγιονέζα

λίγα φυλλαράκια μαιντανό για διακόσμηση

Εκτέλεση:

1.Αφού έχω βράσει τις πατάτες και τα πατζάρια τα καθαρίζω και τα κόβω λεπτές φέτες

2.Σε μια πιατέλα στρώνω με τη σειρά τις πατάτες, τον τόνο που τον έχω στραγγίξει, το κρεμμύδι και τέλος τα πατζάρια. 

3.Από πάνω αλοίφω με μια σπάτουλα μπόλικη μαγιονέζα να σκεπάζω όλη τη σαλάτα

4.Βάζω τη σαλάτα μου στο ψυγείο τουλάχιστον μια ώρα πριν τη σερβίρω. Θα  βγει το χρώμα απ τα πατζάρια στη μαγιονέζα και θα είναι πολύ όμορφη! ΔΙακοσμώ με μαιντανό